Subaru Forester
Subaru Forester forest
SUBARU FORESTER utvořen k cestování

Poznávat nová místa, vidět věci, které ještě neznáte, prožít nekončící množství zábavy a získávat zkušenosti. Právě takové je dobrodružství, které bylo inspirací pro nový zmodernizovaný SUBARU Forester. Genetická výbava předurčuje vůz k tomu, abyste se s ním vypravili tak daleko, jak jen se vám zlíbí. Jeho neobyčejně bezpečná konstrukce ochrání celou vaší rodinu a díky jeho všestrannému charakteru sdílejte své zážitky s těmi, které milujete. Jsme autorizovaným prodejcem a servisem vozů Subaru. Využijte naší mimořádné nabídky vozů a odjeďte s ním ještě dnes.

 

Objevte svou niterní sílu se SUBARU FORESTER

 

Legendární pohon vozu SUBARU FORESTER All-Wheel Drive (AWD)

Kontrola nad vozem přináší zejména jistotu a stabilitu. Tyto vlastnosti dělají SUBARU Forester agilním, což vás bezesporu nadchne. Vozy automobilky SUBARU jsou zárukou jistoty především díky stabilní konstrukci pohonu Symmetrical AWD, jejíž součást je dokonale vyvážený motor SUBARU BOXER. Soustava pohonu za všech okolností přenáší výkon na všechny kola vozu, čímž zajistí lepší kontrolu vozu na vozovkách za nepříznivých podmínek řízení. Primární komponenty jsou uspořádány podélně, což zajistí výtečné stranové vyvážení vozu a precizní přesnost při řízení. Těžiště vozu je položeno nízko a tak svému řidiči nabízí zábavnou jízdu s perfektní odezvou. Jedinečné vlastnosti soustavy pohonu Symmetrical AWD jsou ovladatelnost a schopnost předejít každému hrozícímu nebezpečí.

 

Zavěšení kol vozu

Aby automobilka SUBARU zajistila citlivé řízení a mimořádné schopnosti pro své uživatele, vybavila SUBARU Forester vyspělým zavěšením předních a zadních kol. Forester je opravdu univerzálním víceúčelovým vozidlem, čemuž vděčí charakteristice pružin a tlumičů, které jsou nastaveny na veškeré typy povrchů.

Subaru Forester dny suv

Ikonický motor Subaru Boxer

 

Jen hrstka vozů SUV jezdí tak jistě jako Forester, hlavním důvodem je to, co má vůz pod svou kapotou. Motor SUBARU BOXER je unikátní svou konstrukcí, jeho válce jsou umístěny na obou stranách klikového hřídele v úhlu 18 stupňů naproti sobě. Tím je dosaženo, že je profil nižší a plošší, nežli je tomu u motorů s jinou konstrukcí.  Celý Forester má tak níže položené těžiště, což přispívá k většímu pocitu rovnováhy. Tím, že písty běží proti sobě zajišťují, že síly pohybu přirozeně působí proti sobě navzájem, čímž se eliminuje většina všech vibrací.

 

Větší stabilita vozu Subaru Forester

Blok motoru je charakteristický plošším profilem, který je zabudován co nejblíže to jde k povrchu vozovky. Výsledkem je znatelnější stabilita a vyváženost vozu. SUBARU Forester je tak více odolný bočním silám, než je tomu u jinak řešených konstrukcí.

 

Dlouhodobá výkonnost

Motory, které jsou konstrukčně ploché jsou už ze své vlastní podstaty tuhé a vyvážené, produkují o mnoho méně vibrací než u jednotek s vidlicovým nebo řadovým válcovým uspořádáním. Ve výsledku se Forester pyšní vyšší životností a spolehlivostí.

 

Převodovka Lineartronic

Tato převodovka se vhodným převodem dokáže přizpůsobit jakékoliv nastalé jízdní situaci. Převodový poměr Lineartronic mění absolutně plynule, tím udržuje motor v nejefektivnějším pásmu otáček tak, aby bylo dosaženo hospodárnosti a plynulé akcelerace, jízdního výkonu při co nejnižší možné spotřebě paliva. Převodovka Lineartronic je nabízena společně s aktivním systémem rozdělování točivého momentu AWD.

Síla režimu X-Mode v SUBARU FORESTER

 

Režim X-Mode lze označit za druhý dech vašeho vozu. Je to vždy trocha posledních sil, kterou máte v sobě a musíte ji vynaložit, abyste úspěšně zvládli náročný úkol a zvládli výzvu, která vám stojí v cestě. Režim X-Mode je takový druhý dech vozu SUBARU Forester. Tento režim můžete aktivovat pouhým stiskem jediného tlačítka, který ještě znásobí schopnosti tohoto vozu v překonávání nástrah na vašich cestách za nepříznivých podmínek.

 

Významný pomocník při sjíždění svahů, to je X- Mode

X v názvu znamená dodatečné schopnosti, které nabízí vůz svému řidiči na jakémkoliv povrchu vozovky. Pokud aktivujete stiskem tlačítka režim X-Mode, ujme se řízení motoru, převodovky, pohonu všech čtyř kol, brzd a dalších komponentů, aby veškeré pasažéry ve voze bezpečně a s jistotou dovezl na místo určení. X-mode je předurčen pro náročné sjíždění, je pro řidiče zárukou nejvyšší jistoty.

 

SI-DRIVE v SUBARU FORESTER

Systém SUBARU Intelligent Drive umí upravit odezvu hnacího ústroji dle stylu vaší jízdy, stavu cest a situací, které mohou nastat. Systém SI-DRIVE dokáže velice rychle přemapovat odezvy škrtící klapky a jednání automatické převodovky tak, aby vám vůz zajistil za všech okolností optimální jízdní vlastnosti.

 

Historie SUBARU Forester

 

SUBARU Forester je Crossover Combi s pohonem všech kol AWD, který od roku 1977 vyrábí společnost Fuji Heavy Industries a prodává vozy pod světoznámou značkou Subaru. V Japonsku je Forester dostupný od roku 1997 a sdílí totožnou platformu s vozy SUBARU Impreza.

 

První generace SUBARU Forester

Forester byl představený na události Tokyo Motor show v listopadu 1995 jako koncept Streega. V Japonsku byl uveden do prodeje od února roku 1997 a v USA až v roce 1998 s větším 2,5 litrovým motorem DOHC čtyřválcovým boxerem ze SUBARU Outbacku. V roce 2000 byl proveden facelift vozu v podobě úpravy světlometů, masky chladiče, zadních světel a také zavazadlového prostoru. K prodeji byl rovněž model turbo s výkonem 130 kW/177 koní. Export těchto modelů činí 83 %. 17. února roku 2006, tedy devět let a tři měsíce od zahájení výroby, sjel z výrobního pásu Forester s pořadovým číslem jeden milion. SUBARU se modelem Forester trefilo do mezery, na kterou se ostatní automobilky začaly zaměřovat až s postupem času. Forester byl vyvinut jako „Crossover SUV“. Na jedné straně umí být pohodlný jako limuzína, na straně druhé jej lze využívat jako terénní vozidlo a v neposlední řadě slouží také jako mnohostranně použitelné kombi. Prostě tři v jednom. V současné době si můžete pořídit nový SUBARU Forester v roce 2019, který je ještě vychytanější, než kdy předtím.